søndag den 10. februar 2013

Vil du høre en hemmelighed? En af de virkelig overraskende?

Ja, hvem vil ikke det? Og hvis det virkelig kan være rigtigt, at det er en hemmelighed, man ikke forventer? Spændende....

Jo, nu skal du bare høre her - kom nærmere, læg øret helt tæt.... for det er ikke noget jeg normalt siger højt...syyyyyyyhhhh - lov, du ikke siger det til nogen!

Jeg synes, tøj er kedeligt -
jo. Den er god nok.

Jeg synes faktisk, at det meste tøj er ret ligegyldigt - det er hvad tøjet kan gøre ved os, jeg synes er fantastisk spændende! :-) Jeg elsker at nørde i, hvad signal det forskellige tøj udsender, hvad det rigtige tøj kan gøre for de forskellige kropstyper, hvordan tøj kan ændre humør og følelse. Jeg elsker godt håndværk, god pasform, lækre materialer, overraskende snit- men mest af alt elsker jeg den følelse at kunne ændre selvopfattelsen hos mine kunder via noget så enkelt og dog så komplekst som tøj - tænk, at få lov til at dele sin viden med mennesker, der rent faktisk kan bruge den konkret i deres hverdag - det er luksus! :-)

Så hvis du gerne vil vide mere om, hvad en rund sko kan kontra en spids, en højhalset (og hvilken barm der egner sig bedst til) siger kontra en V-hals, hvad klare farver signalerer kontra dæmpede ect., ect. så vil jeg hellere end gerne fortælle dig om det - du siger bare til :-)



herretøj fra COS



Ingen kommentarer:

Send en kommentar