mandag den 18. februar 2013

Personlig stil til Hollywood....

Lad det bare være sagt med det samme; dette lille indlæg er ene og alene affødt af "Flugten til Hollywood" som jeg så i går på DRK - og grunden er, at jeg "kender" ham Lars Munck - dvs. at jeg har solgt ham et lysbord og jeg kender hans søster.... så "kender" er noget af en overdrivelse, men hvad - det skal da ikke komme an på det ;-)
Men nu ikke så meget om så lidt - næh nej - hvorfor er han her i dette indslag? Ud over at der altid er plads til dygtige mennesker og skæve indfald?
Manden har stil... sin egen, vel at mærke. Det var også hans helt specielle stil der ca. 30 sek. inde i programmet fik mig til at udbryde "Det er da Annas broder!" inden man havde set ham rigtigt... for det er ikke mange der helt igennem klæder sig i bedste flapperstil - eller 20ér stil om du vil. Det er så vildt, når man møder mennesker med et ægte "klæd ud gen" og er tro mod det - personligt synes jeg, at det er fantastisk! Ud over det, er det jo også noget af et kendemærke og en måde at skille sig ud fra mængden på - og jeg ved udemærket godt, at der vil være vilde protester mod mit påståede "klæd ud" for det er jo ægte...
Jeg håber, at du lige som mig, vil nyde de originaler vi gennem dagligdagen nogen gange er så heldig at støde på og lade dig inspirerer af deres stil og karisma. Amen. ;-)

Her en lille bitte triute til mr. Lars Munck, tegner og, på sin vis, modemand;







Ingen kommentarer:

Send en kommentar