fredag den 26. oktober 2012

JA DA!

Jeg har lige været en tur i London - det i sig selv er jo en herlig ting, men det er også fantastisk at "komme ud" engang imellem, fordi; det er altid godt at få set tingene gennem et par "rejsebriller" og ud over man som regel spiser godt, er det udemærket at få lidt anden kultur til at sætte sin egen op mod - for slet ikke at tale om inspiration, både hvad angår mode, stil, mad, udstilling, men også, hvad man synes er fedt, "de andre" gør anderledes.... eks. blev jeg super overrasket over, hvor let det var at få lov til at tage billeder af alt og alle og holdningen var klar, når jeg spurgte om lov: Ja da! :-) Se, det kan vi danskere godt lære noget af, synes jeg :-)
Ja er et så herligt ord og selvom jeg absolut ikke kan frasige mig en tendens til nej (nej skattepige, ikke pille - neeejjjj, du må ikke bore fingeren ned i mors læbepomade!) så vil jeg tage ja-hatten på og sende alle de søde og positive mennesker jeg (heldigvis) møder i min dagligdag, en kærlig tanke og måske, måske, måske sige ja 90% af gangene! :-)

Og hvad fik jeg så set i London? I får lige en billede-briefing - dyr, men dejlig :-)
udstillingsvindu for en skrædder 

Liberty - jep, købte stoffet - og tænker at lave en jakke af det
Vild væg hos Kate Spade

Fine smykker i ægte "London-stil"

Lidt flere....
Skulle det være et besøg fra cphSTYLING?
En ræv bag øret og en ulv om halsen

Lækker med plexi-papegøje om halsen

Hummer, fiskeben, bær og den famøse papegøje

Her den super søde indehaver af smykkebutikken - hun er ved at lave et lille smykke jeg havde bestilt - se længere nede, hvad det er for noget... ;-)
Se, denne udstilling ville jeg da gerne have i min gang - måske er jeg lidt konservativ, meeeen uden stolen - på den anden side, det er jo også den der giver tyngde og dynamik til opsætningen... 


Hvis der skulle komme en prinsesse forbi...

De kan det der med et udstillingsvindu der fanger øjet - 

Charlotte (nej, hun er ikke ved at "sælge" tasken ;-)) og undertegnede - den kvikke læser ser jo straks, at det er cphSTYLINGs stifter og nuværende ejer der hænger ud - hyggeligt!!

Sød pige med fin taske - en gave fra en god veninde


Diamantkufferterne - spøg til side, men dyre var de - den lille koster 6.500,- 

Lidt gaver - bemærk lige det udtryk! Det kunne jeg slet ikke stå for - 
Og her er så det smykke jeg fik lavet... Carry fra SATC  har ikke levet forgæves ;-) Her i cool plexiglas med lille stjerne... til en lille stjerne...

Product placement ;-)
De er ægte, planterne... det er inden for i en livstilsforretning - det er det jeg siger, de kan altså noget....
oh, deer...

Hvad kan jeg sige? Farver og mønstre - mere af det!


Se, det var ikke så dårligt, vel? En anden ting jeg tænkte over, da jeg var i London, er at jeg faktisk synes, KBH er en ret god shoppeby - London har naturligvis "det hele", men KBH er meget godt med... hvilke jeg er glad for, når det nu primært er der jeg shopper med mine kunder. Men skulle I blive fristet til den helt store shoppetur i London, så husk cphSTYLING tilbyder guidet shopping med Charlotte :-) Enjoy....     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar