torsdag den 18. oktober 2012

Fristet.....

Se, det er jo et farligt job, jeg har - godt nok har jeg ikke ansvar for liv og død, men alligevel .... og her tænker jeg heller ikke på mine dejlige kunders ve og vel, næh nej;
Jeg bliver jo FRISTET mange gange - ja, hver eneste gang jeg går ud og shopper med en kunde! Og jeg er pavestolt, når jeg standhaftigt ikke lader mig forlede (af mig selv) i fordærv.... MEN nogle gange, ja, så har jeg helt bestemt brug for nogle af de skønne ting, jeg "tilfældigt" støder på :-)
Så, kort fortalt, kan man hurtigt skabe sig et behov og jeg lader mig bestemt inspirere af alt, hvad jeg kan komme i nærheden af, for jeg mener ganske enkelt, at jeg bliver bedre til mit job (og min hverdag bliver sjovere), hvis jeg favner bredt :-)
Skal du have et lille kig på mine indkøb? :-)
Te - jeg fik "cool mint" hos en kunde og var solgt - 
Enkle, smukke smykker fra COS og Line&Jo
Så ung med de unge - nej, helt ærligt, jeg synes, det ser meget fint ud med små spinkle ringe til de andre led også-
Ny kjole (COS)  i enkelt snit med virkelig skønt print -
(Stort, smukt lædersmykke -som jeg har lavet i forbindelse med en film - syntes, I skulle have et close up af det - )
og tone-i-tone

Her set med kulør på - 
Strikkede glitterbukser fra H&M- når jeg skal se SÅ sporty "fame" agtig ud! 
Og ikke mindst: to ting der skal ligge i min jakkelomme og som skal jævnligt på :-*
Summet op: Te, smykker, kjole, bukser og læbetam-tam. Det lyder da ikke af så meget, vel? Og hvad så med alt det jeg gerne ellers vil have? Næste indslag må vist handle om det + noget jeg går og tager mig MEGET sammen til... og hvad er så det? Det må du vente med at høre til næste gang :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar