onsdag den 28. november 2012

Hvad var det så?

JA, hvad var det så jeg gik og tog mit så meget sammen til?
Jo, nu skal du høre; jeg fik ENDELIG taget mig sammen til et garderobetjek - hos mig selv! :-D Jeg kan godt forstå, at de sidste kunder jeg har haft, har sagt, at det var lækkert, at der blev ryddet op og UD!
Jeg fik, efter - hold nu fast - 6 timers oprydning og sortering, orden og styr på det hele - næsten. Alle mine accessories og sko mangler, men det må komme snart...
Jeg tænker faktisk, at jeg snart igen skal have en oprydning af det, jeg ikke får brugt - så jeg får en clean, enkel og funktionel garderobe - lige til at gå til :-) Og plads til det der mangler - lækkert hyggetøj og en stor, lang, vamset og tyk (noget så morfar-agtigt som en:) BADEKÅBE! Ja, ja, man kan blive forundret over, hvad man egentlig går og mangler... ;-)

En ret stor sæk med overflødigt tøj - direkte til genbrug.
Skal vi kigge på dit klædeskab og hvad du mangler?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar