fredag den 4. oktober 2013

Løst og fast...

Ja, så er der ikke lovet for meget ;-)

Jeg som troede, at jeg skulle gå og loppe mig i hele sep. mdr. og bare glæde mig til den lille kom i okt. - Ja, jeg er blevet godt snydt! Sådan er det, når man ikke kan sige nej til arbejde :-) For jeg vil jo gerne! Altså!

Jeg har først gået "rigtigt" på barsel i forgårs - og hun kommer på onsdag, den lille! Så der er nok at se til nu... MEN en lille update er vist på sin plads :-)

Og så har jeg været til bryllup - og syet fine kjoler - som I gerne må se :-)

Og den lille cardigan til min datter er blevet færdig - herligt!

Og jeg har optur over min nye cykelhjelm! Så er man da virkelig langt ude, ikke......?

Og jeg ønsker mig nye støvler.

Og lige en nydelig neglelaks kombi.

Og, og, og - nå, billeder skal der til! :-))

Ja, nu er jeg jo fagskadet, så jeg benytter mig altid af, at man kan tage et outfit på i kirke og et andet på til selve brylluppet! Og JA, jeg har skam fået lov af selve bruden til at have sort på.... :-)

Utroligt, hvad sminke kan gøre.... ;-)

Så er der blevet flettet hår, skiftet øreringe, sko og kjole... bemærk blomsten - den har taget ca. lige så lang tid at sy som selve kjole...

Med slæb og ræv (bag øret ;-)).... lidt lir skal der være, når man nu er inviteret til et rigtigt "prinsessebryllup"!!

En billig og en lidt dyrere... H&M og Ciaté

Synes, det ser ret fint ud og passer godt til alt det camouflage der er fremme lige nu-

Åh, de grønne måtte gerne bo hos mig.... 

Min nye cykelhjelm! Både leopard OG pink - så bliver det ikke meget bedre! ;-)


Skønne bluser på bestilling - 

Og denne skønne Liberty skjortekjole jeg har syet til samme kunde - jeg er VILD med den! 



Så belv den endelig færdig - og vejret er desværre til uldsager nu!


Jeg vil poste dette indlæg nu, sætte (endnu, endnu, endnu, endnu, endnu) en vask over med babytøj og krydse fingre for, at hun bliver der inde til onsdag - hvor der meget gerne skulle være styr på alting!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar