søndag den 25. august 2013

Lige et link

Når jeg kommer anstigende med min diskrete makeup kuffert (!!) har jeg overvejende et mærke med: Bare Minerals - og nej, jeg bliver IKKE betalt for at reklamerer eller får gratis produkter (det kunne da ellers være lækkert :-))

Jeg bruger Bare Minerals fordi;

1) de er lette at arbejde med og giver altid et flot resultat

2) de kan bruges af alle (inkl. mig selv der ikke kan tåle "alm." makeup - min øjne reagerer voldsomt og jeg ligner en forgrædt panda...) og indholder ikke al mulig kemi....

win, win, win....

Og hvor får man så fat i dem? Billigst?

Jeg kan anbefale at tjekke lookfantastic.com ud (sender gratis) og tilmelde sig deres nyhedsbrev - der er ofte 15-20% på B.M. og så bliver priserne ganske rimelige :-)

Ellers kan man købe B.M. i Illum og Magasin - men uden de gode rabatter...

ja, ja - det er godt - men det bedste er, at du kan vaske det af med vand alene.... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar