mandag den 29. juli 2013

Halsbrand, irriterende høns, stor og mægtig, shopping, stemningsbilleder, feriesysler, indretning!

Jep, intet mindre!

Ja, så har jeg holdt ferie og det har været SKØNT!

Jeg har nydt det og min datter, der har været sammen med mig 24-7 den sidste måned, nægtede at komme i dagpleje i dag - det kan være hårdt at starte op igen, men jeg tænker, at det må være som i dag, hvor hun absolut ikke ville afleveres og da jeg kom (tidligt) for at hente hende, ja, så ville hun da ikke med hjem igen :-)

Jeg starter op igen om lidt og jeg kan ikke lade være med at være en smule bekymret, for her har jeg gået og loppet mig mens jeg har lagt 9 kg til min totalvægt (i alt, vel at mærke, IKKE i juli alene :-D) - og det kan mærkes, syntes jeg, da jeg gik rundt i kbh i dag... nå, det skal nok gå det hele. Jeg glæder mig nu til at se/ gense mine August kunder :-)

Jeg tænker, at jeg vil dele lidt ferie med jer og det bliver i billedform og korttekst :-)


Så kan efteråret bare komme an - og børnehaven! For mor har strikket!

På vej hjem efter at have sejlet til Stubbekøbing og spist aftensmad - med en lille dame der har fået sin første slikkepind af den søde thaidame :-)

Lidt arbejde sniger sig altid ind - her rådgiver jeg om farve til væg, stuk, samt paneler inden resten af hjemmet skal indrettes.... 

De første 2 små æg fra de nye høns...

Den kommende cardigan til min datter...

Jeg vil også ha´ en! :-)

Her de famøse høns, der i dette moment IKKE vil ind for natten - herligt :-/

Ja, det var det med det tekstile 0 år.... og jo, der er ganske rigtigt 5 par nye sko til lillemusen. 

Og her er der så kun 1 tilbage - ud af 200! Godt jeg lige har hjemkøbt en ny - dog "kun" med 100 stk. Det burde række til den sidste tid med "baby inside" :-)

Er den ikke bare fin? 

Og denne også? Og der kan helt sikkert IKKE være bleer, sutter, vådservietter m.m.m. i :-) 

Hov - der blev lige købt et par små fine sandaler til den lille ny - som hun vel kan passe om et år :-)

Til Sara fra Sara - elsker smukke blomster.

Morgenboller - kun noget der sker når der er ferie!! Også selvom det er verdens letteste opskrift, der smager himmelsk! 
Håber, du også har nydt sommeren og måske holdt en dejlig ferie -

Hov, der flyver en møl - den vil jeg klaske, inden den får lagt æg/ gnavet løs i mine tekstiler!

Måske skulle næste indslag handle om møl....? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar