mandag den 3. marts 2014

Hvordan var det nu det var?

SÅ er det vist på tide med et indslag her på bloggen - altså, hvor går tiden bare hurtig!

Jeg er blevet mor til 2 siden sidst og det er godt nok dejligt, når det nu viser sig, at man er heldigere end heldig og har fået hele 2 skønne tøsebørn, der er glade for hinanden! Jubiiieeee! (og hun takkede Guderne - og ja, jeg har læst den ;-))

Lige dette indslag må være om lidt løst og fast og billeder med strøhånd - for hvad gemmer sig i skuffen? Her:
Fin, fin strik til en bettefis - desværre for lille til den store :-) Selvom jeg selv strikker, køber jeg glad og gerne hjemmestik også - det er lidt luksus med "slow cloth" hvor hele skabelsesprocessen ligger i hånden.

Ja, ja - når nu mor får fine fødder, så er det jo nærliggende, at den unge dame OGSÅ vil - med fint sår i panden og det hele...
Voldsom god gedeost….

kogt sut - der slet, slet ikke er interessant! Hummm….

Her er mit billede til svigermor - synes selv, at jeg er ret sjov!

Ta-da! Her er hvad der lå i maven - ikke dårligt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar