tirsdag den 18. juni 2013

Uhadada-

Og jeg som tænkte, at jeg skulle gå og loppe mig her i slutningen af denne mdr. - snyt! Fru Lindgaard!

Her i mit lille verdensfirma (ok, ok, små slag ;-)) har jeg virkelig nydt, at der har været mange kunder - især har de kære mænd og kærester været på spil og foræret deres (bedre?) halvdel gavekort til mig.

I hele næste måned holder jeg fri - tænk, en hel måneds sommerferie! Jeg kan simpelthen ikke huske, hvornår den form for luksus har været i fokus. Jeg har altid arbejdet i sommerferierne, så længe jeg kan huske tilbage - sidste år lovede jeg min mand at til næste sommer, SÅ ville jeg holde fri - og det er så nu :-)

Her i dag har jeg kontordag - det skal jo styr på aftaler m.m. Længe leve den bærbare computer!! For jeg har flyttet mit kontor ud i en solrig krog - så er sidder jeg og soler med faktor 50+ (jo, den er god nok), Kid Rock på Spotify iført pink shorts, selvsiddende grå BH (ingen irriterende hvide strop-striber) og militær kasket - jamen, det er fantastisk!

Jeg håber, du til tider har mulighed for et lille smuthul i din kalender og skabe dig tid til det der for dig er luksus - på trods af min impulsive natur, må jeg indrømme, at det der virker for mig er langtidsplanlægning... så er man blevet voksen, ikke? :-)

Jeg glæder mig til at komme tilbage på arbejde (hjemmebesøg + shopping) her resten af måneden - vi ses!

Havblik...


Åhhh, intet bedre end blomster der passer sig selv og ser smukke ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar