lørdag den 22. juni 2013

Og hvad køber stylisten så?

Ja, faktisk skulle 2013 være mit tekstile 0 år - forstået på den måde, at jeg ikke skulle købe noget tøj/tilbehør hele året....

Lad mig bare være ærlig; det er ikke lykkedes!

Jeg har før skrevet, at jeg har et farligt job og inspirerende job. Det holder jeg stadig fast på - for selvom jeg har været opmærksom på mit 0 år, så er det sammenfattende blevet til noget mere end hvad godt er ;-) Eller, lad mig sige det på den måde, det er blevet til meget mere og meget godt ;-)

Jeg blev fristet i går, da jeg var ude med en kunde og hele kbh var på udsalg - det har så resulteret i, at jeg tænkte i dag, at jeg måtte vist hellere se, hvad det var blevet til af indkøb i det sidste halve år -

Så tænkt, så gjort; alt blev fundet frem og lagt sammen - du kan se herunder, hvad jeg har købt mig - og husk, det er jo næsten legalt med det arbejde jeg har! OG jeg er gravid, så det er ikke kun maven der vokser og har brug for noget større - det er også resten af kroppen - nærmest ;-)

Accessories....

Overblik over hele herligheden fra de sidste 6 mdr.

Så alt i alt blev det til:

4 jakker
1 nederdel
7 kjoler
5 toppe/T-shirts
3 langærmede
2 tørklæder
9 halskæder
2 armbånd
1 body
4 Bh´er
4 trusser
4 bælter
2 par sko

I alt: 48 dele. (+ det løse)

Så NU må jeg vist hellere prøve at lade mit projekt "tekstilt 0 år" tage over! 

Tøjet skal slides op og jeg er allerede godt i gang - hvad med dig? Får du brugt det vi sammen har købt? Ellers er det på med vanten (blusen, bukserne, kjolen m.m.m) og på med det! God fornøjelse!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar