søndag den 13. maj 2012

Her er så beviset!


På hvad? Tænker du måske.... jo, på at jeg er ved at blive halvgammel og små-romantisk her på mine (så påståede) gamle dage :-) Jeg har nemlig købt blomsterbog, indretnings-hejs OG plukket blomsterbuket, nydeligt sat i orden og "stylet" den lidt lækkert med alt godt fra haven (inkl. skvalderkål!) Altså - det slår vist min efterhånden ofte "bage-selv-lidt-lækkert-mor-agtigt" kager! Hold nu op, hvor jeg ikke helt ved, hvad jeg skal sige til denne nylige udvikling af min person.... Så er det godt jeg ved, hvad jeg skal synes om mine søde kunders udvikling af deres garderobe! :-) Der er nemlig ikke noget halvgammelt og hjemmebag over dem - de er top-tunede med overordentlige mange stylingsmuligheder og masser af personlighed - dejligt! I overmorgen går det løs igen med shoppingture i KBH, så jeg håber på sol og mange valgmuligheder der vil falde i mine kunders smag :-)

Hermed den famøse blomsterbog, buket og lampe til havebordet - idyl, idyl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar