tirsdag den 1. maj 2012

Fod i hose...hånd i handske...rose på kind

Nogen gange er man heldig - både i livets store sager og i afdelingen der går ind under luksus. Luksus kan, for mig, være at få tildelt noget lækkert ganske uventet -
Se, jeg mener mig temmelig heldig engang imellem både med hensyn til de store ting og også de mindre - jeg deler gerne med jer, her kan I se, hvad jeg mener og hvor heldig jeg har været her inden for den sidste uge;
Fået blomster af mine elever på 1. år (underviser kommende designere).
Fået tilsendt fine gamle handsker fra en af mine søde kunder! 
Fordelen ved en lille, "gammeldags" hånd er: 
Man skulle tro, de var syet til mig!
Se de fine håndbroderede detaljer....
Jeg blev bedt om at style en kommende dokumentar film -
Der hedder "Digital skønhed"... her 2. look
Og så den helt store gevinst!
Stort TAK!!
God stil handler ikke kun om tøj og udseende - det ved de fleste og jeg vil gøre mit bedste til at sprede de gode ringe i vandet...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar