fredag den 18. juli 2014

Udsalg udsalg udsalg….

Lad det bare være sagt med det samme; lige som Dan Turell holder af hverdagen, allermest af hverdagen, ja, så holder jeg af lækre ting, allermest på udsalg! ;-)
Vi er mange kvinder er jo egentligt ikke mangler noget, sådan alvorligt, men altså, et behov kan man jo hurtigt skabe sig, ikke sandt?
Jeg må krybe til korset og erkende, at selvom jeg går her og sparker i jorden på landet og ikke altid har behov for smarte støvler med guldsål, kimono i silke og grafiske øreringe (som den lille alligevel ikke kan holde snitterne fra!) ja, så er det ikke ens betydende med, at jeg kan lade være med at købe det! For jeg skal jo tilbage på arbejdspinden igen - på et stadigt uvist tidspunkt.
Og det er så her udsalget kommer ind i billedet - for det føles mere legalt, når man køber det billigere, når man ikke lige skal have det på næste dag - lyder åndssvagt? Det er altså den form for logik jeg laver mig, ligesom hvis man nu alligevel ikke køber et eller andet, så har man faktisk sparet XX og kan derfor bruge beløbet med yderst god samvittighed til noget andet…smart! (Denne filosofi deler jeg med Henrik - der på trods af, at han er mand, resonerer på samme måde) (og nej, Henrik er IKKE min mand - han er en andens, der bestemt ikke ligner min på det punkt ;-) Hvis du kan følge den kringlede forklaring).
Og hvad kan man så få på Bogø af smart udsalg? Det hele!! For der er det hurtigste fibernet (spørg mig ikke om hvorfor) og nettet bliver for hver dag rigere på fysiske butikker der går online også - så det er bare med at søge på den sag man har set sig varm på og lade jagten begynde på den rigtige størrelse til den bedste pris.

Ja… det har jeg så også været…med lidt for godt held….du kan se her under, hvad posten har haft med…. måske er du heldig, hvis du kommer forbi Book Island, at se mig smækker-lækker i et fly outfit trille med barenvognen - bare for at få det luftet! ;-)
Day silkesag - så fint, find print - perfekt til jeans.
Simpelthen for cool.
Ganni kimono - det var noget af en bedrift at finde den, da jeg langt om længe havde besluttet mig for at anskaffe den. For den var udsolgt all over! Godt der er noget der hedder T.S. og fejlkøb! ;-)
Og så lige den praktiske… og selvfølgelig den der er brugt nærmest 24-7 … ja, ja, med de holder! På mere end en måde ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar