torsdag den 8. juni 2017

Oh, summertime...

Lad det være sagt med det samme; jeg ELSKER denne tid på året! Elsker, når luften er lun, når man åbner døren, elsker når solsorten synger i eftermiddagssolen.. elsker, elsker, elsker!

Tænk, at det er muligt (nogle gange!) at have bare ben og sandaler - at varmen klæder én på, så det er nok med et par shorts og en top eller en let kjole og så er det det - ikke så meget pjat der!

Det skal dertil siges, da jeg boede i Indien og det var varmt HVER dag, kunne jeg godt drømme om lag på lag, for det gav nogle visuelt spændende muligheder - men kulden, den kunne jeg godt være foruden! :-D

Og hvad kan man så pimpe sin sommerrobe op med, når nu lag-på-lag og tørklæder i lange baner ikke er et oplagt valg?

Tænk i tilbehør: solbriller, smykker, sandaler - og (måske kan det ikke rangere under "tilbehør, men..) hår! Nye frisurer - tjek youtube ud for inspiration og "how to"-

Så på med neglelak og smil - for intet er smukkere end glade, smilende kvinder! (det skulle da lige være børn!)

Her lidt visuelt fra sommerskuffen:
smuk, smukkere, sommerfugl

mere af smukt

lille salamander fra søen - forøvrigt en hun

når sandalerne kommer med den forkerte farve sål... så må man jo gøre noget ved det!

sommerfødder i mine hjemmelavede 20 år gamle jesussandaler

klip-klap reperation - man kan meget mere end man tror.. især med den rigtige lim!

gaaaaamle sandaler der trængte til en update

nu pimpede!

Country Star? ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar