torsdag den 14. januar 2016

2016… velkommen!

Uha, uha, har været her før - dvs. tiden har vinger og flyver med lynets hast - jeg øver mig hvert år i ikke at blive for melodramatisk omkring nytår - og bliver stille og roligt bedre til det :-)

2016 har allerede budt på flere "oplevelser" - både af dem jeg gerne ville være foruden og de mere behagelige.. lige som jeg øver mig i at blive bedre til nytårs aftener, øver jeg mig i at blive bedre til at give slip… acceptere, at alt forandre sig og intet forbliver det samme.. og at det ikke nødvendigvis er en dårlig ting - at det åbner op for andre muligheder og indfaldsvinkler ..

Inden jeg går hen og bliver alt for filosofisk og snørklet, vil jeg springe direkte til nogle billeder - et lille og let indslag nu her, var min plan ;-)
Det er det jeg siger.. hvad tøj og hår ikke kan gøre.. (for ikke at tale om kulør!!) Sådan blev 2016 på festlig vis indtaget… Som en pimpet udgave af Debbie Cameron  
En julegave fra en kær veninde - spændende og lærerig! 
Her er min hårlængde i december.. hvis du har fulgt med, ved du at den var 6 mm i oktober 2014 - så på 14 mdr er håret vokset det her… synes, det har taget laaannnnng tid! 
Photoshoot for Charlotte Wiegand i går
"Skal jeg lige tage dig i kraven, hva´?"
Ved at style jakken op med farverige accessories
Er i fredagsstemning her på en torsdag.. det er noget værre noget - Glæder mig til at indtage 2016 og se hvad året vil bringe af oplevelser… måske bliver du en del af mit 2016? :-) I så fald glæder mig til at møde dig og tilbringe nogle gode timer i dit selskab!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar